PROJE FAALİYET TAKVİMİ
PROJE FAALİYET TAKVİMİ:
1.AY-EKİM 2019:Projemiz kabul edildikten sonra Proje Yürütme Ekibimizle toplantı yapılarak proje yürütme sürecinin değerlendirilmesi,okul web sitemizde duyurulması,Ulusal Ajans ile sözleşme,Kurs sağlayacak kuruluşla temasa geçilip ön kayıt işlemlerinin tamamlanması,
2.AY-KASIM 2019:Projemizin açılacak sosyal ağ hesabı yolu ile duyurulması, proje web sitesinin oluşturulması,
3.AY-ARALIK 2019:Kurs faaliyet planı ve içeriği ile ilgili hazırlıkların tamamlanması, Projemizin yerel kitle iletişim araçları ve pano çalışmalarıyla duyurulması(Proje Koordinatörü Rehberlik Öğretmeni, Bilişim Teknolojileri Öğretmeni),
4-5.AY-OCAK-ŞUBAT-MART 2020: Dilsel hazırlık kapsamında proje katılımcılarına A1 seviyesinde 120 saatlik İngilizce kursu verilmesi,
6.AY-MART 2020:Kültürel hazırlık kapsamında gidilecek ülkenin iklim, coğrafi bölge ve kültürel özellikleri ile ilgili hazırlık çalışmaları; katılımcıların seyahati, konaklaması, sigortası, güvenliği ve korunması, yurt dışı çıkış belgeleri ile ilgili çalışmalar,
7.AY-NİSAN 2020:Hareketlilik kapsamında kurs faaliyeti,
8.AY-MAYIS 2020: Hareketlilik kapsamında iş başı eğitim faaliyeti,(Budapeşte-Macaristan) 9.AY-HAZİRAN 2020:Hareketlilik sonrası edinilen tecrübe ve bilgilerin gerekli belge ve sunular eşliğinde kurum personeli ve öğrenciler ile paylaşımı(Proje Katılımcıları hareketliliğe katılmayan personel ile öğrencileri bilgilendirecektir.) ,
10.AY-TEMMUZ 2020:Edinilen tecrübe ve bilgilerin kuruma uyarlanması, program entegrasyon çalışmaları(Müdür Yardımcısı,katılımcı personel) ,
11.AY-AĞUSTOS 2020:Proje konusunda veli toplantıları yapılarak velilerin bilgilendirilmesi, veli eğitimi,(Müdür Yardımcısı,katılımcı personel),
12.AY-EYLÜL 2020:proje izleme ve değerlendirme çalışmaları(İstatistiki verilerin toplanması)(Müdür Yardımcısı,Bilişim Tenolojileri Öğr.,Rehberlik Öğretmeni),
13.AY-EKİM 2020:Projemizin detaylarının anlatıldığı E-Dergi,Broşür ve afişlerin hazırlanması,Proje çıktılarının yerel kitle iletişim araçları ve pano çalışmalarıyla duyurulması,Eğitim Koçluğu uygulama kılavuzunun hazırlanması(Proje Yürütme Ekibi),
14. AY-KASIM 2020:Eğitim koçluğu kazanımlarının il bazında İl Ar-Ge koordinasyonunda Müdürler kurulu toplantısıyla paylaşılması,proje sonuçlarının M.E.B. E bülteni yoluyla 81 İlde İlgili paydaşlarlapaylaşılması.(Proje Yürütme Ekibi),
15-.AY-ARALIK 2020:İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Rehberlik Araştırma Merkezleri aracılığıyla Eğitim Koçluğu seminerlerinin düzenlenmesi ve kazanımların paylaşılması 16. Ay-OCAK 2021: Nihai raporun hazırlanıp, sunulması(Proje Yürütme Ekibi).
1.AY-EKİM 2019:Projemiz kabul edildikten sonra Proje Yürütme Ekibimizle toplantı yapılarak proje yürütme sürecinin değerlendirilmesi,okul web sitemizde duyurulması,Ulusal Ajans ile sözleşme,Kurs sağlayacak kuruluşla temasa geçilip ön kayıt işlemlerinin tamamlanması,
2.AY-KASIM 2019:Projemizin açılacak sosyal ağ hesabı yolu ile duyurulması, proje web sitesinin oluşturulması,
3.AY-ARALIK 2019:Kurs faaliyet planı ve içeriği ile ilgili hazırlıkların tamamlanması, Projemizin yerel kitle iletişim araçları ve pano çalışmalarıyla duyurulması(Proje Koordinatörü Rehberlik Öğretmeni, Bilişim Teknolojileri Öğretmeni),
4-5.AY-OCAK-ŞUBAT-MART 2020: Dilsel hazırlık kapsamında proje katılımcılarına A1 seviyesinde 120 saatlik İngilizce kursu verilmesi,
6.AY-MART 2020:Kültürel hazırlık kapsamında gidilecek ülkenin iklim, coğrafi bölge ve kültürel özellikleri ile ilgili hazırlık çalışmaları; katılımcıların seyahati, konaklaması, sigortası, güvenliği ve korunması, yurt dışı çıkış belgeleri ile ilgili çalışmalar,
7.AY-NİSAN 2020:Hareketlilik kapsamında kurs faaliyeti,
8.AY-MAYIS 2020: Hareketlilik kapsamında iş başı eğitim faaliyeti,(Budapeşte-Macaristan) 9.AY-HAZİRAN 2020:Hareketlilik sonrası edinilen tecrübe ve bilgilerin gerekli belge ve sunular eşliğinde kurum personeli ve öğrenciler ile paylaşımı(Proje Katılımcıları hareketliliğe katılmayan personel ile öğrencileri bilgilendirecektir.) ,
10.AY-TEMMUZ 2020:Edinilen tecrübe ve bilgilerin kuruma uyarlanması, program entegrasyon çalışmaları(Müdür Yardımcısı,katılımcı personel) ,
11.AY-AĞUSTOS 2020:Proje konusunda veli toplantıları yapılarak velilerin bilgilendirilmesi, veli eğitimi,(Müdür Yardımcısı,katılımcı personel),
12.AY-EYLÜL 2020:proje izleme ve değerlendirme çalışmaları(İstatistiki verilerin toplanması)(Müdür Yardımcısı,Bilişim Tenolojileri Öğr.,Rehberlik Öğretmeni),
13.AY-EKİM 2020:Projemizin detaylarının anlatıldığı E-Dergi,Broşür ve afişlerin hazırlanması,Proje çıktılarının yerel kitle iletişim araçları ve pano çalışmalarıyla duyurulması,Eğitim Koçluğu uygulama kılavuzunun hazırlanması(Proje Yürütme Ekibi),
14. AY-KASIM 2020:Eğitim koçluğu kazanımlarının il bazında İl Ar-Ge koordinasyonunda Müdürler kurulu toplantısıyla paylaşılması,proje sonuçlarının M.E.B. E bülteni yoluyla 81 İlde İlgili paydaşlarlapaylaşılması.(Proje Yürütme Ekibi),
15-.AY-ARALIK 2020:İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Rehberlik Araştırma Merkezleri aracılığıyla Eğitim Koçluğu seminerlerinin düzenlenmesi ve kazanımların paylaşılması 16. Ay-OCAK 2021: Nihai raporun hazırlanıp, sunulması(Proje Yürütme Ekibi).
Yorumlar
Yorum Gönder